Monday 4 September 2017

Forex Trading Filippinerna Review


Forex, CFD och Gold. High Risk Investment Warning Handel med utländsk valuta och eller kontrakter för skillnad på marginal medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare. Det finns möjlighet att uppnå en förlust som överstiger dina deponerade medel Och därför bör du inte spekulera med kapital som du inte har råd att förlora Innan du beslutar att handla med de produkter som erbjuds av FXCM bör du noga överväga dina mål, ekonomiska situation, behov och erfarenhetsnivå. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med handel På marginal FXCM ger generell rådgivning som inte tar hänsyn till dina mål, ekonomiska situation eller behov. Innehållet på denna webbplats får inte tolkas som personlig rådgivning. FXCM rekommenderar dig att söka råd från en separat finansiell rådgivare. Klicka här för att läsa full riskvarning. FXCM Markets är inte föremål för tillsynsregler som reglerar andra FXCM-enheter, vilket inkluderar men är inte begränsat till Fina Ncial Conduct Authority och Australien Securities and Investment Commission FXCM Markets är inte avsedd att användas av invånare i USA, Kanada, Europeiska unionen, Japan, Hongkong eller Australien. FXCM Markets är engagerad i att upprätthålla de högsta standarderna för etiskt beteende och Professionalism samt hög tillit och förtroende, som alla är pelare i FXCMs företagskultur. FXCM har fått ett rykte för rättvisa, ärlighet och integritet och anser att detta är vår mest värdefulla företagstillgång. Vi känner igen att vårt rykte Hänger ihop med våra anställdas vidhäftning till de högsta standarderna för etiskt beteende och professionalism vid utförandet av sina uppgifter, utan vilka vår historia av prestationer inte skulle ha varit möjlig. För mer information vänligen kontakta oss. Copyright 2017 Forex Capital Markets Alla rättigheter förbehållna. Din webbläsare är föråldrad. Publicerad på måndag, 06 mars 2017 17 31 39 0800. Dear Traders, Vänligen observera ändringarna att vara Gjord i FXOpen MT4-servertid GMT-offset i MT4 FXOpen handelsplattform kommer att sättas till GMT 3 söndag 12 mars 2017 Ändringen gäller alla typer av FXOpen-konton live ECN, STP, Crypto, Micro demo ECN, STP PAMM Konton Glöm inte att justera GMT offset in. Publicerad ons, 01 mars 2017 20 41 15 0800. Om valutamarknaden ökar efter en lång period runt nyår och jul, lanserar vi den 17: e turnén i Forex Finals Forex Finaler är en återkommande handelskonkurrens på levande konton Tävlingen startar den 6 mars och kommer att löpa fram till 31 mars. Registreringen är redan öppen Som vanligt kan du räkna generou. Publicerad den 16 februari 2017 19 56 58 0800. Kära kunder, snälla, Notera följande förändringar i handelstider för råvaror och index den 20 februari 2017 på grund av presidentsdagen i USA Valuta par normala handelstimmar Råvaror Guld - och silverhandel slutar klockan 20 00 GMT 2 FXOpen Server Tid XBRUSD US Brent normal handelstid XTIUSD US Crud. Published on Thu 09 Feb 2017 22 23 50 0800.FXOpen erbjuder nybörjare handlare möjlighet att öva sina färdigheter genom att ansluta sig till Forex School Februari en ForexCup trading konkurrens på demo konton Forex School är en återkommande tävling och deltagande är gratis Forex Skol Februari kommer att äga rum mellan 20 februari och 3 mars. Registreringen är redan öppen Vid t. Publicerad på måndagen den 23 januari 2017 22 05 00 0800. Den nya 16: e turneringen av Forex Finals börjar den 30 januari och fortsätter till den 24 februari Forex Finals är En återkommande handelskonkurrens på levande konton Registrering är redan öppen I slutet av turen kommer vi att bestämma de fem största handlarna som kommer att dela prisfonden på 1 400 USD Vinnaren kommer att tilldelas a. Publicerad fredag ​​den 13 jan 2017 19 52 00 0800 Kära Klienter Var vänlig notera följande förändringar i handelstider för CFDs och index den 16 januari 2017 på grund av Martin Luther King Day i USA 16 januari 2017 Valuta par normala handels timmar G Gammal och silverhandel slutar klockan 20 00 GMT 2 FXOpen Server Tid UK Brent normal trading timmar US Crude och US Natural. Posted 7 april 2014.FXOpen Advantages. Narrow spridar från 0 pips på EUR USD. Attractive Forex bonusar på ny handel Konton. Minimum deposition för Forex mikrokonton endast 1. Minsta insättning för Forex standardkonton endast 25.Minimum insättning för ECN STP konton bara 1000.PAMM konton för professionella Filippinska handlare. SWAP-gratis konton för muslimer islamiska konton. Fria obegränsad Forex demo konton Tillgänglig. Margin hävstång från 1 1 upp till 1 500. Bäst i handelsvärlden MetaTrader 4-plattformen. On pågående veckovisa och månatliga Forex trading tävlingar ForexCup Turneringar. Experienced och hjälpsamma live support i Philippines. Learn Hur man handlar Forex i Filippinerna. Uppdaterad 11 mars 2017. Vill du lära dig hur man handlar och tjäna pengar på valutamarknaden Sedan har jag goda nyheter för dig. Men först varför borde du bry sig om att lära sig om forex. Eftersom du Ou vill veta när det är en bra tid att konvertera dina dollar till peso och vice versa. Because du vill lära dig hur man tjäna pengar online hemma genom valutahandel. Eftersom du vill upptäcka hur det är möjligt att fördubbla dina pengar i Bara 2 veckor eller ibland på bara några dagar. Och det finns många andra skäl, men kanske det viktigaste är att lära sig om Forex kommer att bidra till att öka din finansiella kompetens. Valutamarknaden är den största, äldsta och mest likvida finansiella marknaden i Världen Det är öppet 24 timmar om dygnet, 6 dagar i veckan och en av de få ställen där du kan göra stora vinster oavsett om marknadsförhållandena är uppe eller nedåt. Så är du redo att lära sig Forex trading. OPTION ONE SELF - STUDY ONLINE. Om du vill lära sig Forex trading på egen hand, och du behöver bara materialet som lär dig hur, då gå HÄR för att se de många olika kurser, videoklipp och e-böcker du kan använda för att lära dig om Forex trading. Detta alternativ Passar bäst för thos E som inte är i Metro Manila Ja jag vill självstudiera och lära sig Forex trading online. OPTION TWO ATTEND A LIVE SEMINAR. Ready To Be Rich har samarbetat med Forex Guru, Mark Så för att få dig en en-of-a-kind Och omfattande seminarium som kommer att introducera dig till forexvärlden. Här är detaljerna. WHEN den 29 april 2017, lördag från 2 00 till 4 00 PM. VARA Suite 1503A West Tower, Filippinska börsen Center Tektite, Exchange Road, Ortigas Center , Pasig City. Here är några av de saker du kommer att lära dig i detta Forex Orientation Seminar. Vilka är de två kritiska ingredienserna du behöver tjäna pengar i företag och varför kan du aldrig gå i pension på ett företag ensam. Vilka är de två kritiska ingredienserna du? Behöver tjäna pengar på investeringar och varför bör du börja nu. Hur rikedom förstörs, överförs bara och hur det här faktorn gäller valutamarknaden. Hur handlar du Forexmarknaden med hjälp av Se-Saw och 2 Cups of Water-strategier. Vad är risken för belöningsförhållandet och varför det mattas Rs om du vill tjäna pengar i Forex Trading. Vad är kort och lång handel och hur kan du omedelbart lägga den till övning med dina fysiska pengar. Hur man vet om valutahandel är för dig. Hur mäter sann framgång i Forex trading. Jag har deltagit i det här seminariet och jag kan berätta att ovanstående saker bara är toppen av isberget. Du kommer att lära dig mycket mer och upptäcka ett nytt, spännande och legitimt sätt att tjäna pengar idag. Mark Mark Så lär dig om Forex Trading. Normalt pris för detta orienteringsseminarium är P2 500 men när du anmäler dig via Ready To Rich nedan, behöver du bara betala P500. Förhoppningsvis kommer det att vara den 29 april 2017 lördag kl. 02.00-16.00. Seminariet kommer att Hållas på Suite 1503A West Tower, filippinska börsen Center Tektite, Exchange Road, Ortigas Center, Pasig City. Registreringsavgiften är bara P500 men endast om du registrerar dig nedan. Ställ dig med andra tankar eller om du inte är tillgänglig den 29 april. Oro, detta Forex Orientation Seminar händer varje månad Och när du registrerar och betalar kan du delta i det så många gånger du vill. Det är rätt Om du av någon anledning plötsligt inte kan göra det på den angivna dagen så kan du bara vänta på nästa schema nästa månad och Delta i det. Om du tycker att du behöver granska de begrepp som diskuterades kan du delta i seminariet igen och igen varje månad tills du förstår helt hur forex fungerar. Inte så mycket. Att lära dig passera igen kan du heller. Välj det bästa alternativet för dig today. Risk Warning Trading utländsk valuta har en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare. Var noga med att känna till dina investeringsmål och personlig risk tolerans innan Deltar i forex trading. Share på Facebook. Jag insåg att du verkligen kan minimera risken i handel För att göra det vill du öppna din position på valutapar som är korrelerade Om jag vill öppna en position på EURUSD kan du inse efter Ett tag som y Du kanske har fel, en inställning som alltid är bra att ha. Med det sagt kanske du vill titta på jämförelsetabellen nedan. I september 2011. Om du vill hantera risken för EURUSD-handeln kanske du vill öppna en Position på AUDUSD och andra korrelerade par. Häva och hantera Risk. Säg att du går KORT EURUSD för att säkra den risken du behöver gå. LONG AUDUSD. LONG EURGBP. LONG GBPUSD. SHORT USDCAD. SHORT USDJPY. SHORT AUDUSD. SHORT EURGBP. SHORT GBPUSD. LONG USDCAD. LONG USDJPY. Doing denna strategi kan ge dig mindre risk för att en gång euroUSD kan gå nedåtgående kan annan valuta gå uppåt så att risken minimeras Men det minimerar också belöningen Om du vill vara en våghals och förstärka din vinst, Du kan använda den här nedan. Dölj riskrisken. Din position SHORT EURUSD för att fördubbla risken du behöver gå. SORT AUDUSD. SHORT EURGBP. SHORT GBPUSD. LONG USDCAD. LONG USDJPY. LONG AUDUSD. LONG EURGBP. LONG GBPUSD. SHORT USDCAD. SHORT USDJPY. Känna vilken valuta som hänför sig till varandra ger dig Fördelen att spela dina kort bra om du inte är säker. När du tänker på Forex trading och diagram, vad som kommer att tänka är att, vad tidskartor du är i principerna är fortfarande samma. Ett 1-minuters diagram kommer att vara Samma som det dagliga diagrammet Vad jag upptäckte förra veckan när jag försökte handla intradagskartan är att det inte alltid är fallet. Jag handlar framgångsrikt på dagliga diagram och jag älskar den frihet det medför, för ibland behöver jag inte handla varje dag Och jag får göra något annat Medan jag väntar på nästa ljusstake kommer det att ta en annan dag Det var därför jag försökte handla på mindre tidsramar, jag fick aldrig någon vinst. Jag vet inte. Kanske är det bara jag jag följer fortfarande min Regler men det faktum att intradaghandel är ett helt nytt odjur än de andra diagrammen, inser jag att om jag verkligen vill bli framgångsrik i detta måste jag behärska ett diagram åt gången. Många böcker hävdar att deras metod är bra på alla diagram I Vet inte, kanske bara min strategi är inte så bra det är w Han köpte några böcker för läsning Jag ska posta några av de saker jag lärde mig och testade när jag slutade läsa boken. Att dra nytta av eurozonen skuldkrisen. Du vet vad som gör stora professionella pokerspelare. Det är deras pengar. Varför det finns få stora pokerspelare och många människor som bara spelar med lycka är för att stora pokerspelare vet hur man använder pengar. De vet sannolikheterna för varje kort de hanteras. De försöker inte driva sin tur även med en dålig Kort hoppas att deras konkurrens är värre I forex trading försöker göra vänta på rätt ögonblick för att öppna position, snarare än att försöka lycka bara för att du vill öppna en position De flesta valutahandelarnas fall är att de tenderar att över handel De vill ha Att öppna en position bara för att öppna en position Detta är till nackdel för en bra handelsstrategi, oavsett vilken strategi det är. Money Management tror jag är den bästa delen och gör det mesta av en Forex trad Ng strategi System för tillträde och utträde som fibonacci, teknisk analys och whatnot är bara den lilla delen En pokerspelare gör detsamma för att överleva bordet, han måste hantera pengarna om det kommer en tid när han lider konsekventa förluster. På samma sätt måste du överleva konsekventa förluster tills nästa stora trend kommer, där du kan göra tillbaka dina förluster och sedan några. Idag gick jag förlorad en hel del i veckan på grund av några positiva nyheter om euroområdet och nyheter om USD och alla Goda nyheter Jag var kort på EUR USD och det slog mig med förlust Men jag är fortfarande i det här spelet Och kommer förmodligen under en lång tid Den här veckan har varit så känslomässig för mig Inte för att jag förlorade och jag är emotionellt men för att jag Har aldrig känt mig så bestämd som att det känns som en brinnande passion inuti. Det här är exakt samma känsla som jag kände innan det är en brinnande passion att förändra. För att få de saker som jag vill ha och att göra vad som krävs för att få det. Jag vill ha det och veta det Det finns ingen chans att få det förrän jag ändrar mig, mina attityder eller vanor gör mig arg på ett bra sätt. Gör mig längtan efter förändring. Gör mig risk. Ger mig livet. Jag vet att du förmodligen inte skulle förstå vad jag pratar rätt Nu Men för de av er som har gjort någonting i sitt liv på ett tärningsrulle och riskerar allt bara för det ögonblicket, vet jag att du förstår att det är en bra känsla att riskera något och bli belönad. Det är en bra känsla att driva något, Oavsett hur omöjligt det kan tyckas och bara njut av resan För att jag just nu bor livet i livet. Enkelt sagt tror jag att jag har hittat mitt syfte och verkligt mål för de kommande tio åren Och jag tackar Forex Trading för att få mig att inse Allt det. Jag såg denna marknad på AUD USD-par och gjorde en kort post. Jag tror att det kommer att gå ner på grund av att momentet på köptrycket nu har försvunnit. Jag är fortfarande inte säker på att jag har inget för att säkerhetskopiera denna handel men instinkt jag Kan skruva upp det här men minst dess listade här och jag ca N går fortfarande tillbaka med alla valutahandeln som jag gjorde. Uppdaterad 10 feb 10 30. Kanske det är därför vi borde inte sätta känslor vid handel. Min handel är nu på -23 7 pips. Jag kan fortfarande se att det går ner nu. Väl vara på trade. As jag handlar in 2013, insåg jag att min forex trading är långsamt att bli ett mer modent system När jag träffar andra handlare i forumet och när jag handlar till mitt 4 år, mitt system, från en inresa - go-out-fast affärer till en mer mjuk långsam men lönsam och säker låter öppna en handel och titta på det nästa vecka sorts handel Det här tycker jag är bättre än att drabbas av stressen för dagens handel Men som jag inser det här kan jag också Posta mindre och mindre eftersom handeln inte har något att vara glada över när jag söker efter längre affärer, reser och söker efter meningen med livet och jag vill inte lämna otaliga nybörjare som fortfarande snubblar i mörkret. Jag har tänkt Av en medlemsklubb där jag kan lära dem online en på en eller en signaltjänst som jag kunde kontakta dig Ska jag få en handel öppnad och sluten Min analys och åsikt och naturligtvis öppna frågor om hur jag handlar och min indikator, ichimoku. Naturligtvis vill jag inte ta betalt men jag tror det inte skulle vara möjligt eftersom jag skulle anställa människor att utveckla Ett sådant system och jag vill inte vara i den röda zonen eftersom jag inte vill använda pengarna för handel för det här. Vad tycker du om en signaltjänst eller en medlemsklubb eller båda och hur mycket vill du vara Att betala bekvämt betalande. Jag tror att 99 är motorvägsrörelse. Den senaste veckan har varit bra valutahandel inte så bra på lokala marknader och aktiemarknaden men Men det är en annan historia. Typ av övat tålamod, inte bara i handel utan i allmänhet också. Du ser, Förra veckan blev den här sidan hackad och jag trodde det var ett bra tillfälle att testa tålamod som jag aldrig panikade och bara lugnade mig själv att allt är okej. Nu kollar jag på det, det kände mig ganska bra Fredag ​​fick jag chansen att gå in i en handel Som jag tyckte var en bra tid Dess i GBPJPY och USDJPY och jag kommer att granska dem idag. Det är en bra köpmöjlighet. Det verkar som om trenden har slutat för GBPJPY men det är inte så säkert. Även om det inte är slutet på trenden är det fortfarande en liten risk att Ta med stora belöningar Vi borde förvänta oss att priset går upp till 50 fib entrancement Om det inte går högt på torsdagen, kan vi ringa denna handel ogiltig Ändå är jag i den här handeln och riskbelöningsförhållandet är bra så jag klibbar Med det Weekly är på en downtrend och Monthly har just nått ett stöd Den här veckan kommer att vara avgörande för att avsluta den här månaden s pris. Verkar för mig att det redan ramlade rockbotten Så jag tar långa affärer från och med nu Kom ihåg att använda stopp förluster så Du kan minska risken. Göra 2011 25 000 nettoresultat i en månad. Jag kommer höja stekarna Mitt mål från september 2011 till september 2012 kommer att vara att tjäna 25 000 vinst i 1 månad JA En miljon pesos en månad som jag gillar att skotta för MOON Att bryta ner betyder att jag borde tjäna minst 833 per dag. Hur Att nå målet. Studera mer om pengarhantering. Risk mer och vara defensiv. Tänk alltid att jag kanske har fel i en viss handel. Göra mig att tänka defensivt snarare än offensiv och ta onödiga risker. Ta större risk för framgångsrika affärer och minska risken för felaktiga affärer. Alltid tänka på avfarten mer än posten. Money Management, psykologi och exit strategy. Main mål för 2010 GJUT D 5000 vinst per månad i Forex trading. Jag har redan ett handelsmål Men bara för att göra det officiellt, jag ska skriva det På denna tidskrift så att jag kan komma tillbaka senare och se mina framsteg I år 2010 är mitt mål att nå 5000 per månad i vinst i forex trading. By slutet av 2010 borde jag tjäna minst 5000 per månad bryta ner det till 5 000 dagar 20 250 Det är 250 per dag. Hur ska jag nå målet? Jag ska vara tålmodig. Kontakta bara på längre diagram Dagligen Vecko Jag har haft mycket dålig erfarenhet av daghandel men har stor framgång med dagliga och veckovisa, så jag klarar mig dagligen och Vecka för nu tills jag är bekant med Dag handel på demo account. Follow trend. Follow mitt system. Remind mig att avstå från overtrading. My yttersta mål är att tjäna min första miljon dollar med forex Men det kommer ta ett tag jag vet Bara hålla ett mer nåbart mål för nu baserat På min erfarenhet. UPDATERA den 1 september 2011 har jag nått mitt mål om 5.000 vinst på en månad. Det har varit en lång resa och jag var sen i ungefär ett år för att uppnå detta mål. Men det har varit ett mycket bra äventyr och en Mycket lärande kurva Först trodde jag att det var omöjligt och nu kan jag gå vidare till större saker. Större betyder större vinst. AUD CAD Daglig Diagram. En textbok ljusstake mönster spotted på AUD CAD En perfekt möjlighet skulle vara att vänta på nästa ljus om dess Ett tjurstearinljus då är det en giltig signal Om inte, då kan dess falska larmhanterare komma in på det här paret nu på långsidan. Jag har aldrig sett ett ljusstickmönster så lätt som en dag som den här. Människor som är nya på forex Handel eller personer som strävar efter att handla i N Forexmarknaden bafflar mig alltid Du känner till de typiska personerna som har ett 9-timmarsjobb måndag till fredag ​​och tycker att de själv kan behålla sig med sitt jobb och bli miljonär i valutahandling. Det är inget fel med detta tänkande och många Folk har börjat med detta Men att tänka djupare om du kommer att dela din tid med valutahandling och ditt dagjobb, gör det inte bara ett halvt försök att börja med Så du får ingenting gjort alls Jag m inte säga att du borde sluta jobbet för att göra forex Vad jag försöker införa till nya valutahandlare är det öppna sinnet och de verkliga förväntningarna i Forex trading Om du delar upp din tid, växlar jonglering Och jobba, kommer du att uppnå din egen näring i Forex trading mer än ett par tiotals år. Aldrig någonsin underskatta forex och säga att jag kan göra denna deltid och kanske en dag, jag ska vara rik C mon man, du tävlar mot mest konkurrenskraftiga Handlare i världen som gör det här jobbet på heltid med miljontals pengar beroende på dem Och att tro att du kommer att vara rik med halv rävansträngning är att försöka gå till månen med en cykel. Om du vill lyckas i forex Handel, du borde vara konkurrenskraftig, ha fokus och aldrig underskatta marknaden. Du kan göra deltid arbeta deltid handel allt du vill, men ingenting kommer ut någonting bra om att vara en wishy washy son till en pistol. Post navigation. Popular Posts. Forex Mäklare XE Markets - Forex Mäklare Review XE Markets Trade inte 73 kommentarer. Om Forex Filippinerna föddes när en ung företagsägare 39 kommentarer. Mitt Forex Trading Goal Mål för 2011 25 000 Netto vinst i 1 månad Jag kommer att r 25 kommentarer. Hur handlar du Forex Välkommen till Hur man handlar Forex Course På den här sidan får du 19 kommentarer. Forex Trading Strategy Författaren är en rebell och en hel rumpa till auktoritet 15 kommentarer. Varför alla borde Trad Jag tar tid för valutahandling som jag märker att jag har Var 13 kommentarer. Forex 101 För Ex Basics - Så började jag äntligen göra ett inlägg om grunderna i F 13 commentsmunity för Traders II m skapa ett community för handlare och investerare A c 12 comments. What är dina mål i Fo 180 pips på AUD USD När folk frågar mig vad jag Gör 11 kommentarer. QA Hur man kommer igång Jag är idag vilolag och som jag väntar på några timmar 11 kommentarer. Hur handlar Forex. Recent Comments. Recent Posts. Forex och CFD s är leveraged produkter som har en hög grad Av risk för ditt kapital och det är möjligt att förlora mer än din initiala investering. Levererad handel kanske inte är lämplig för alla investerare, så var god se till att du förstår de risker som är involverade och söka oberoende råd, om nödvändigt. Forex Brokers. XE Markets Forex Broker Review. Trade inte bara Forex utan även CFD s och Futures på världens ledande Forex trading platform. De stöder MetaTrader 4 som är den bästa handelsplattformen idag. Trade Forex, CFD s och Futures är ett stort plus eftersom du vann t att göra mer Konton på andra b Rookage firma bara för att handla råvaror eller futures.30 Välkomstbonus. En ekonomisk incitament för att bli vår kund. Receive en 30 handelsbonus på din första insättning. Inga begränsningar till ditt ursprungliga insättningsbelopp. För alla kunder med MICRO STANDARD och EXECUTIVE accounts. Bonus Tillgänglig för handel inom 24 timmar.10 lojalitetsbonus. Bigger kapital för potentiellt större framgång. Receive en 10 handelsbonus på varje insättning. Inga begränsningar till dina insättningsbelopp. För alla kunder med MICRO STANDARD och EXECUTIVE accounts. Bonus tillgänglig för handel inom 24 timmar. Reklam med din dator, mobiltelefon eller surfplatta. Mycket flexibel och mobil om du planerar att handla medan du reser. Support är väldigt snabbt och tillmötesgående. Online video-utbildning. Mina kommentarer. Det enda problemet jag har hittills är med dess förmåga att Hantera snabba affärer Ibland räcker körningen lite och spridningen ökar från tid till annan Men det är acceptabelt när nyheterna bryter ut Hittills är jag nöjd med den här mäklaren och jag recenserar Överge dem och hålla fast vid dem på lång sikt. Bara på grund av 30 välkomstbonus och 10 lojalitetsbonus. Varje form av bonus är väldigt viktigt för en lyckad Forex trading. Pengar till din kapital är till hjälp. Uppdatera XE Markets är detsamma som . Du kanske också vill försöka Social Trading med eToro Om du bara har Paypal som ett sätt att deponera. Jag handlar med Blackwell några månader nu så långt ok, naman ung handel och återkallande Bakit po sila scam. Blackwell Global är mycket bra CS De kommer att ringa dig om du hade problem att sprida är OK men ändå lite hög jämför andra Market Maker Broker eftersom det är hur deras företag tjänar deras representanter eller IBs också mycket transparent för att förklara spridningen, och även risken snabb utförande vid öppnande av transaktionen utan Kan vara mycket bättre i min synvinkel jämfört med andra mäklare Jag ger 4 stjärnor av 5 till denna mäklare Få rabatt från dina pengar Jag tror inte att du visste vad du pratar om, pare Läs mer om Företag innan du kommenterar eller går med. Skulle inte skylla på företaget och dess tjänstemän om du i själva verket är den som inte vet hur man handlar eller förmodligen är du bara en IB av konkurrent som inte kan erbjuda bättre service till marknaden jag har varit Handel med Blackwell Global sedan 2 år sedan och deponerade 20 000 sedan jag första gången träffade företagets representant, även jag träffade Sherwin redan vid flera tillfällen och han är en mycket smart och ödmjuk man som förstår djupt om verksamheten, de aldrig Lovade mig himmel och jord, de är väldigt transparenta för att förklara företagets risknivå och hur en STP-mäklare tjänar, varför spridningen är högre jämfört med andra marknadsmäklare och han rådde mig att inte gå in i verksamheten om jag Jag är inte redo med risken Ett annat faktum är Blackwell Global det enda företaget som har skrivit överenskommelse med alla kunder och mycket strängt med överensstämmelsen. I en annan kommentar av dina ovanstående nämnde du att de är scammers Gömmer sig bakom många licenser som de förvärvade, jag undrar hur ett företag med flera utmärkelser kan gömma sig bakom många licenser eller överordnade myndighetsorgan du måste vara riktigt klara på det här, var inte vilseledande forumet med något som du inte känner till vet vad Du pratar om en smart trader kommentarer smartly. hi någon som använder fxpro legit youe åsikter pls.

No comments:

Post a Comment